HGM :: Program MKC Grožnjan
flag

Program u Grožnjanu 2017.

grožnjan

26. 6. – 3. 7. 2017.
HARFA
Prof. DIANA GRUBIŠIĆ ĆIKOVIĆ/HR/

Max. broj polaznika: 12

Razina: 1 - 4* 

1- početnici koji instrument uče manje od tri godine

2- viši razredi niže i srednja muzička škola i iskusni amateri

3 - studenti glazbe 

4- mladi profesionalci

Radni jezici: hrvatski, engleski i slovenski


Cilj tečaja je unapređivanje tehnike sviranja harfe, učenje sistematičnog vježbanja i brzog memoriranja, te rad na interpretaciji. 

Individualni satovi odvijat će se svakodnevno prema dogovorenom rasporedu, a bavit ćemo se i komornim muziciranjem, ovisno o interesu polaznika i tehničkoj mogućnosti provedbe (broj raspoloživih harfi).  

Svaki polaznik odabire gradivo koje bi htio obrađivati na tečaju, najmanje dvije kompozicije. U prijavnici je važno navesti program koji će polaznik donjeti na tečaj. Na tečaj je potrebno donjeti note. 

Voditeljica programa osigurava dvije pedalne  harfe  za potrebe nastave i vježbanja . Mole se polaznici koji su u mogućnosti, da donesu svoje instrumente (i stalak za note) zbog kvalitetnijeg provođenja vježbanja tijekom tečaja. 

Tečaj je namijenjen polaznicima svih stupnjeva učenja, od početnika, do studenata i diplomiranih harfista. 

 

DIANA GRUBIŠIĆ ĆIKOVIĆ

matej zupanStudij klavira završila je 1988. godine na Muzičkoj akademiji u Zagrebu u klasi prof. Marije Gvozdić Horvat. Studij harfe završila je1994. godine na Akademiji za glasbo u Ljubljani, u klasi prof. Rude Ravnik Kosi. Usavršavala se na međunarodnim majstorskim tečajevima za harfu kod prof. Catherine Michel (Francuska), i prof. Patrizie Tassini (Italija). Poslijediplomski studij harfe završila je na Visokoj školi za glazbenu umjetnost “Ino Mirković” u  Lovranu ,u klasi prof. Irine Petrovne Pašinskaje (Moskva /Rusija ). Do sada je održala brojne solističke cjelovečernje koncerte, nastupala kao solistica uz pratnju Orkestra Opere HNK Ivana pl. Zajca u Rijeci, Slovenske filharmonije, Dubrovačkog simfonijskog orkestra, Simfonijskog orkestra HRT-a, Varaždinskog komornog orkestra, Riječkog komornog orkestra , Zadarskog komornog orkestra , Hrvatskog komornog orkestra, ansambla Cantus te Mađarskog simfonijskog orkestra “Danubia”. 

Osim solistički, nastupa i u komornim sastavima (duu violina-  harfa sa sestrom violinisticom Teom  Grubišić, duu flauta-harfa sa flautisticom Tamarom Coha Mandić i mnogim drugim. ).  Snima za fonoteku Hrvatskog radija. Sa Riječkim klavirskim trijjom snimila je nosač zvuka sa djelima hrvatskih autora (D. Pejačević, B. Bjelinski, V. Gržinić). 

U travnju 2007.godine izdavačka kuća Croatia Records objavila  je njen prvi solo  CD “ HARFOSFERA” sa djelima. Handela, Paradisija, Ph.E. Bacha, Spohra, Hindemitha, Tourniera, Hasselmansa te dva domaća autora – Ivane Lang I Dalibora Bernatovića. U prosincu 2008. zajedno s flautisticom Tamarom Coha Mandić objavila je i drugi CD “SLOW MOTION” ( opet u izdanju “ Croatia records”). Dvadeset i dvije godine bila je  solo harfistica Orkestra Opere HNK Ivana pl. Zajca u Rijeci, a surađivala je sa većinom orkestara u  regiji.. Od 1994. godine do 2006.  predavala je harfu na Glazbenoj školi Ivana Matetića Ronjgova u Rijeci , a od 2002.godine kao docentica predaje harfu na Muzičkoj akademiji u Zagrebu. Članica je ocjenjivačkih sudova na natjecanjima u zemlji i inozemstvu.

26. 6. – 2. 7. 2017.
PLESNO KAZALIŠTE
Zemlja – voda – vatra - zrak  
Desa Virant, Zaga Živković, Marija Matković /HR/ Remus Dimache /RO/

Max. broj polaznika: 35

Radni jezici: hrvatski i engleski

„Na pomisao Grožnjana, srce mladog umjetnika zatreperi.....

Taj mali pitoreskni gradić tajna je među najljepšim mjestima na svijetu oduzimajući dah svakom tko naiđe. Kada padne noć, i otiđu svi turisti, ulice Grožnjana su samo tvoje za druženje s ostalim mladim umjetnicima na terasama, klupicama i parkovima gdje možeš uživati u sladoledu ili plesati pod zvijezdama. Radionica plesnog  kazališta  oduzima dah jer predstavlja izazov za tebe svakodnevnim satovima plesa, pjevanja i glume u različitim grupama i s različitim pedagozima. Grožnjan je savršeno mjesto za sve one koji vole ples, glazbu i glumu koji se žele usavršavati, kreativno izraziti i obogatiti svoje umjetničko iskustvo. „

Adriaan Luteijn, nizozemski koreograf i dugogodišnji voditelj plesne radionice u Grožnjanu


Tema: Zemlja – voda – vatra - zrak

Raznovrsne plesne tehnike /balet, graham, jazz, suvremeni, hip hop, improvizacije../ biti će neiscrpni izvor inspiracije  za stvaranje scena i koreografija.


Voditelji:

DESANKA VIRANT , koreografkinja i plesna pedagoginja

desa virantDiplomirala je na školi za ritmiku i ples u Zagrebu i usavršavala se na plesnim akademijama u New Yorku, Londonu, Kölnu i Parizu. Od 1972. godine do 1996. stalna je članica Studija za suvremeni ples s kojim je kao plesačica nastupila u svim projektima Ansambla u zemlji i inozemstvu. Kao koreografkinja djeluje od 1985. godine. Postavila je niz koreografija za profesionalne plesne ansamble. Koreografski je surađivala u kazališnim predstavama u Zagrebu i većim hrvatskim gradovima i u inozemstvu (Cvilidreta, O sutra, Pierrot, Angeli za Veroniku, Roda i lisac...). U plesnom studiju Učilišta Zagrebačkog kazališta mladih godinama djeluje kao plesna pedagoginja i koreografkinja (Lažeš Melita, Lutke, Perpettum, Čarobna frula - za početnike...). Koreografirala je i brojne emisije  u produkciji Hrvatske televizije. Članica je međunarodne organizacije DACI, a niz godina djeluje u plesnoj školi MKC HGM  u Grožnjanu.

 

ZAGA ŽIVKOVIĆ , koreografkinja i plesna pedagoginja

Zaga ŽivkovićDiplomirala je na Školi za ritmiku i ples u klasi Ane i Vere Maletić, a niz godina djelovala je kao solistica Studija za suvremeni ples. Usavršavala se na međunarodnim plesnim akademijama u Kölnu, Parizu i Rovinju. Dobitnica je mnogobrojnih nagrada za svoje koreografije. Kao koreograf niz godina uspješno surađuje u kazalištu, na filmu i televiziji. Bila je umjetnička voditeljica Studija za suvremeni ples.   Već niz godina djeluje kao voditeljica u Grožnjanu.

 

MARIJA MATKOVIC

marija_matkovicPlesom se bavi od 11-te godine u plesnom klubu Urban moves. Plesnim koracima natjecateljskog tipa osvaja brojne medalje sa svojom grupom i kao pojedinka.U srednjoj školi vodi plesnu školsku grupu IX gimnazije s kojom na natjecanju plesnih skupina srednjih škola grada Zagreba osvaja 6 zlata, jedno srebro i broncu.Sudjeluje na medunarodnom susretu mladih u obaranju Guinessova rekorda u crtanju grafita gdje je koreograf i tim njezino ime ulazi u Guinessovu knjigu rekorda. Svoje znanje proširuje  s jazz danceom i baletom u plesnom centra Tala. Sudjeluje u predstavi “Romeo i Julija”. Radila kao pedagog u plesnom klubu za djecu i mladez Pinokio, plesnom centru Tala, plesni studio Nina, plesni studio Liberdance i plesni studio Osmijeh. 2008.  godine osniva plesni studio Hip Hop House, te 2015. g. režira i koreografira plesnu predstavu “Komunikcija”.

 

 

 


REMUS MARIAN DIMACHE /Bukurest, Romania/

pedagog Baletnog studija i solist Baleta HNK Split

Završava školovanje na Liceul de Arta si Coregrafie Octavian Stroia Cluj Napoca 2000. Iste godine pohađa Mintz Dance School u Njemačkoj i postaje član ansambla Pecz Ballet Company u Mađarskoj. Solist Baleta HNK Split postaje 2001.

remusUloge u HNK Split: Gagik Ismailian Casino Paradis, 2001., Frédéric Chopin Chopiniana (prvi Solo), 2002., Johann Strauss Ml. Ples kadeta (Prvi Kadet), 2002., Alexander Tressor Ispod sunca zlatnoga, 2003., Staša Zurovac Daj daj, 2003., Petar Iljič Čajkovski Ščelkunčik (Princ, Poručnik, Majordom, Lutka Pierrot, Lutka Harlekin, Pahuljice solo parovi, Turski solo, Švicarske praline, Arapska kava, Španjolski ples, Ukrajinski ples, Valcer cvijeća), 2003., Baletni divertissement (Le Corsair Grand Pas De Deux), 2004., Milko Šparemblek Plesovi Erosa (solo), 2004., Ludwig Minkus Don Quijote (Basilio, Espado, Ciganski Solo), 2005., Baletni triptih (III. čin Don Qujiote / Adeus), 2005., Veseljko Sulić Best Of Veseljko Sulić, 2005., Staša Zurovac Daissa, Istočno od raja (solo), 2005. Petar Iljič Čajkovski Labuđe jezero (Princ Siegfried, Pas De Trios), 2006., Rami Be’er Magnum (solo), 2006., Karen Hačaturjan Cipollino (Princ Limuna, Glavni Dirigent), 2007., Sergej Prokofjev Romeo i Julija (solo), 2007., Kol Simcha Shpiel Es (solo I Duet), 2008., Felix Mendelssohn San ljetne noći, 2008., Ludwig Minkus Bajadera (Solor, Solorov prijatelj, Fakir, Mladić), 2009., Carl Orff Carmina Burana (Muški Duet, Solo), 2009., Maurice Ravel Bolero, 2010., Rami Be’er Dodir (SOLO), 2010., Adolphe Adam Giselle (Hilarion), 2010., E. Helsted. H. S. Paulli, M. Strebinger Napoli (solo), 2011., Georges Bizet - Rodion Ščedrin Carmen (Escamillo), 2011., Mikis Theodorakis Grk Zorba (Yorgos), 2011., Petar Iljič Čajkovski Trnoružica (Princ, Mačak u čizmama), 2012., Baletna gala večer, 2012., Petar Iljič Čajkovski Neostvareni Susreti (solo), 2012., Baletni Novogodišnji koncert, 2012., Béla Bartók Čudesni mandarin (Razbojnik, Mladić), 2012., Baletni Novogodišnji koncert, 2012., Baletni koncert, 2013., Volimo se plesom, 2013., Ludwig Minkus Don Quijote (Prijatelj), 2013., Baletni koncert povodom Svjetskog dana plesa, 2013., Dinko Bogdanić Brel, 2013., Giuseppe Verdi Balet Verdi, 2013., Petar Iljič Čajkovski Orašar (Pahuljice solo tri para, Španjolski ples, Ukrajinski ples, Valcer cvijeća solo) 2013, Baletna Gala Večer, 2014., Staša Zurovac Sprovod u Theresienburgu, 2014., Jean-Marc Zelwer Cirkus primitif balet (solo), 2014, Baletna gala večer, 2014., Fran Lhotka Đavo u selu, 2015., Bruno Bjelinski Mačak u čizmama, 2015., Baletni triptih za Svjetski dan plesa (PIXELS), 2015., Mladen Tarbuk Tramvaj zvan čežnja (Mich), 2015.

Nagrade i priznanja:

Prva nagrada  na natjecanju u klasičnom baletu Oleg Danowski 1994.

Druga nagrada na Olimpijadi klasičnog baleta CLUJ NAPOCA, Rumunjska 1996.

Treća nagrada  na Olimpijadi klasičnog baleta GALATI  Rumunjska 1998.

Priznanje za mentora i koreografa na 10. Hrvatskom natjecanju plesača suvremenog plesa Mia Čorak Slavenska 2016.

26. 6. – 5. 7. 2017.
VIOLONČELO
prof. MARIJA VIRANT /HR, SI/

Max. broj polaznika: 15

Razina: 1 - 3* 

1- početnici koji instrument uče manje od tri godine

2- viši razredi niže i srednja muzička škola i iskusni amateri

3 - studenti glazbe 

Radni jezici: hrvatski i slovenski


Već tradicionalno u okviru programa Međunarodnog kulturnog centra Hrvatske glazbene mladeži u Grožnjanu održati će se tečaj violončela za djecu pod stručnim vodstvom prof. Maje Virant. 

Individualan rad profesorice sa polaznicima biti će prilagođen razini znanja i potrebama svakog sudionika. 

Posebice će se raditi na tehnici, tehničkim problemima, intonaciji, s naglaskom na postavi lijepog tona i interpretaciji, te sviranje uz korepetitora.

Individualni rad s profesoricom  realizirati će se u jutarnjim satima (9.00.- 12.00), dok će se poslije podne raditi komorno muziciranje te probe s glasovirom. 

Svaki polaznik može odabrati gradivo po vlastitom izboru. U prijavnici je važno navesti program te donijeti notni materijal i stalak za note sa sobom (za violončelo i glasovirsku pratnju).

virant majaMAJA VIRANT diplomirala je  1975. godine na Muzičkoj akademiji u Zagrebu u klasi profesora Milana Nagyja. Tijekom školovanja nastupala je kao solist uz pratnju orkestara te dobila brojne nagrade na državnim i međunarodnim natjecanjima kao solist i član komornih sastava. Usavršavala se kao stipendist Francuske vlade u klasi profesora B. Michelina u Nici, te kao stipendist Hrvatske vlade. Specijalizirala se na konzervatoriju Rimski  Korsakov u Lenjingradu u klasi vodećeg čelista i pedagoga A. P. Nikitina. Uz stalni pedagoški rad u glazbenoj školi Blagoje Bersa u Zagrebu, svirala je u komornim sastavima te do 1987. bila stalni honorarni član simfonijskog orkestra HRTV. Godine 1985/86 asistent je profesoru M. Flaksmanu na tečaju u Grožnjanu. Od godine 1987. do 1989. djelovala je kao asistent K. Janković na Muzičkoj akademiji u Zagrebu. Godine 1993. osnovala je odjel za violončelo u glazbenim školama u Krškom i Brežicama (Slovenija). Djeluje kao stalni profesor u glazbenoj školi Krško gdje aktivno sudjeluje u radu simfonijskog orkestra i komornih sastava. Povodom slovenskog kulturnog praznika dobitnik je “Prešernove plakete” za zasluge u stvaranju i širenju u kulturnoj djelatnosti. Njezini učenici dobitnici su brojnih priznanja i nagrada na državnim i međunarodnim natjecanjima.

1. 7. – 10. 7. 2017.
VIOLINA
prof. Armin Sešek /SI/

Max. broj polaznika: 12

Razina: 1 - 3* 

1- početnici koji instrument uče manje od tri godine

2- viši razredi niže i srednja muzička škola i iskusni amateri

3 - studenti glazbe 

Radni jezici: hrvatski i slovenski


Program rada:  

Individualna nastava (9-13 sati), korepeticije, grupni rad na tehničkim problemima, čitanje sa lista, predavanja polaznika tečaja, koncerti sa diskusijom mentora i svih polaznika, te svakodnevne probe orkestra škole (16 - 20 sati). 

Cilj ovog tečaja je omogućiti violinistima bolji razvoj tehnike i interpretacije, sudjelovanje u oblikovanju analitičkog i sistematičnog načina vježbanja, razvijanje glazbene memorije i glazbene interpretacije. 

U dogovoru s pedagogom, mogući su i posebni zadaci (korekcija tehnike, tonske vježbe...)

Pedagozi i profesori violine se uz pasivno sudjelovanje ljetne škole mogu dogovoriti za individualni rad sa instrumentom ili bez njega.

Tečaj je namijenjen svima, od početnika do studenata koji se pripremaju za međunarodna

natjecanja, prijemne ispite za Muzičke akademije ili audicije za orkestre.

Polaznici prije dolaska trebaju pripremiti dvije skladbe različitog, kontrastnog karaktera ili stavak koncerta,  sonate, etide i skale.

 

ARMIN   SEŠEK

sešekZavršio je glazbenu školu “Mokranjac” u klasi profesora Vladislava Bobića i studij violine na Muzičkoj akademiji u Beogradu u klasi profesora Aleksandra Pavlovića. Nakon 12 godina djelovanja u orkestru Beogradske filharmonije, započinje glazbeno- pedagošku djelatnost kao profesor violine na Konzervatoriju za glazbu i balet u Ljubljani. U proteklih sedamnaest godina njegovi studenti osvojili su 209 nagrada (79 prvih, 3 Laureat i 15 apsolutnih nagrada) na mnogobrojnim međunarodnim natjecanjima u Italiji, Sloveniji, Hrvatskoj, Belgiji, Češkoj, Luxembourgu, Srbiji…. Njegovi bivši učenici danas su uspješni glazbenici na mnogobrojnim Muzičkim akademijama (Beograd, Novi Sad, Kijev, Köln, Zagreb, Beč, Klagenfurt, Graz, Ljubljana, Salzburg, San Francisco). Profesor Armin Sešek primio je Škerijančevu nagradu za izuzetan doprinos glazbenoj pedagogiji.

14. 7. – 27. 7. 2017.
LJETNA JAZZ ŠKOLA

MEĐUNARODNI JAZZ FESTIVAL “JAZZ IS BACK - BP 2017”

Max. broj polaznika: 12 po instrumentu

Razina: 2 - 4* 

1- početnici koji instrument uče manje od tri godine

2- viši razredi niže i srednja muzička škola i iskusni amateri

3 - studenti glazbe 

4- mladi profesionalci

Radni jezici: hrvatski, I engleski

 

MENTORI 2017:
1. Luis Bonilla, trombon/ combo (SAD)
2. Charenee Wade, pjevanjel (SAD)
3. John Rilley bubnjevi (SAD)
4. Hector Martignon, glasovir (Kolumbija/SAD)
5. Andy McKee, bass (SAD)
6. Elvis Stanic, gitara (HR)
7. Karlheinz Miklin, saksofon (A)
8. Jim Rotondi, truba (SAD)
9. Davor Dedic, glasovirski suradnik (CRO)


Posebni gosti:

Ewald Oberlaitner, kontrabas (A)
Renato Chicco, improvizacija (ITA)
Ratko Zjaca, el. gitara (HR/NL)


Program rada:  

Glavne teme ljetne jazz škole HGM u Grožnjanu, uz individualni rad s profesorima: sviranje u malim sastavima (combo), kako funkcionira dobra ritam sekcija, te kako improvizirati na zadanu temu i harmonijski slijed. 

Radno vrijeme ljetne jazz škole je svaki dan (osim slobodni dan kada se organizira izleti na obalu) od 9- 12 sati, te  od 16- 19 sati. 

Tijekom ljetne jazz škole održava se i Međunarodni Jazz Festival “Jazz is back!- BP” gdje će studenti (pojedinačno i u grupama) povremeno nastupiti u programu Festivala, te imati jedinstvenu priliku provoditi večeri slušajući  starije kolege profesionalce. 

Bas gitaristi i gitaristi trebaju ponijeti pojačalo. Bubnjari trebaju ponijeti minimalan pribor(koncertni bubanj, stolac, hi-hat). 

Dobru jazz glazbu upotpunjuje i obogaćuje raznolikost, zato trombonisti, trubači, violinisti, flautisti ako volite jazz glazbu i ako želite provesti 14 dana stvarajući dobar jazz, vidimo se u Grožnjanu. 

Program je ostvaren u suradnji s Austrijskim kulturnim forumom Zagreb, te je dio programa JMI - JM Jazz World.

12. 8. – 19. 8. 2017.
VIOLINA, VIOLA, VIOLOČELO I KONTRABAS &
GUDAČKI ORKESTAR
Voditelji: Anđelko Krpan, violina /HR/
Milan Čunko, viola /HR/
Mihovil Karuza, violončelo /HR/
Ilin – Dime Dimovski, kontrabas /MK/


Max. broj polaznika: 12 po instrumentu

Razina: 1 - 4* 

1- početnici koji instrument uče manje od tri godine

2- viši razredi niže i srednja muzička škola i iskusni amateri

3 - studenti glazbe 

4- mladi profesionalci

Radni jezici: hrvatski i engleski

Program rada:  

Solistička i komorna literatura po izboru polaznika (2 ili više skladbi).

Svakodnevni intenzivni rad s profesorom kroz individualnu nastavu i skupno muziciranje omogućava usavršavanje tehnike sviranja i umjetničko sazrijevanje.

Cilj tečaja je razvijanje tehnike, sistematizacija vježbanja, analitički pristup te muzički razvoj.

 

Ove godine novost je tečaj kontrabasa, otvoren za kontrabasiste svih doba i razina sviranja, od apsolutnih početnika do profesionalaca.  Program seminara pruža individualne(solo) satove, orkestarske radionice(orchestral excerpts), mogućnost sudjelovanja u komornim sastavima, ansamblima za kontrabase i radionice za ritam i improvizaciju. Odabrani studenti sudjelovat će u komornom orkestru Hrvatske Glazbene Mladeži.

Na programu orkestralnih dionica je opširni opus klasičnog repertoara simfonijskog i komornog orkestra, kao i dionice kontrabasa za orkestar.

Agenda(okvirno):

Dan 1 - dolazak i upoznavanje studenata, grupne lekcije i neformalne muzičke introdukcije studenata, kratak koncert i upoznavanje profesora

Dan 2,3,4  – Jutro: Individualne lekcije ; Poslijepodne: orkestarska radionica + junior bass ensemble 

Dan 5,6 – Jutro: individualne lekcije s klavirskom pratnjom, poslijepodne: individualne lekcije, radionica orkestra + junior bass ensemble 

Dan 7 – Individualne lekcije otvorene za publiku, koncerti i mock auditions(lažna audicija)

Dan 8 – Individualne lekcije i analiza nastupe, individualne lekcije s klavirskom pratnjom, mock auditions

 

O voditeljima:

krpanANĐELKO KRPAN, profesor violine MA u Zagrebu   

Diplomirao je na zagrebačkoj Muzičkoj akademiji u razredu prof. Kristijana Petrovića, te magistrirao na Hochschule für Musik und Darstellende Kunst u Beču u razredu prof. Dore Schwarzberg. 

Usavršavao se na majstorskim tečajevima pod vodstvom Yfraha Neamana i Igora Ozima, te na Menuhin Academy u švicarskom gradu Gstaadu.

Bio je član orkestra Wiener Kammerphilharmonie, te koncertni majstor Zagrebačkih solista i orkestra Hrvatskog narodnog kazališta u Zagrebu. Jedan je od osnivača i prvi violinist gudačkog kvarteta Sebastian. Do sada je snimio 10ak CD-a za izdavačku kuću Croatia Records. Nastupa solistički i u komornim sastavima u Hrvatskoj i inozemstvu. 

cunkoViolist MILAN ČUNKO diplomirao je violinu u razredu prof. Milana Tarbuka i violu u razredu prof. Daniela Thunea na Muzičkoj akademiji u Zagrebu, gdje je sada redovni profesor za violu. Kao orkestralni glazbenik bio je član, potom i solo-violist Zagrebačke filharmonije, zatim vođa viola Hrvatskog komornog orkestra, te član ansambla Zagrebački solisti. Jedan je od osnivača Varaždinskog komornog orkestra. 

U komornom muziciranju i solistički surađuje s pijanistima Veljkom Glodićem, Miroslavom Ghera, Đorđem Stanettijem, Ljubomirom Gašparovićem i Majom Bakrač, Zagrebačkim kvartetom, Kvartetom Sebastian, Zagrebačkim puhačkim Kvintetom, Triom Egmont, Ansamblom 3+, Triom Orlando i drugima. Kao solist nastupao je uz Hrvatski komorni orkestar, Zagebačku filharmoniju, Simfonijski orkestar HRT, Zagrebačke soliste, Varaždinski komorni orkestar, Hrvatski barokni ansambl, Zadarski komorni orkestar te orkestar Slovenicum iz Ljubljane. S klarinetistom Milkom Pravdićem i pijanistom Veljkom Glodićem utemeljio je Trio Egmont. S violinistom Jožetom Haluzom i violončelistom Krešimirom Lazarom djelovao je u Ansamblu 3+. Solistički i u suradnji s Varaždinskim komornim orkestrom, Simfonijskim orkestrom HRT, Triom Egmont te pijanistima Miroslavom Ghera, Đorđem Stanettijem i Majom Bakrač ostvario je niz snimaka za Hrvatski radio i Televiziju. Solistički je nastupao s eminentnim umjetnicima kao što su violist G. Causse, kontrabasist B. Paradžik, violinisti M. Korunić i A. Andrušenko te dirigenti K. Ono, P. Dešpalj, M. Tarbuk, U. Lajovic, I. Repušić

karuzaViolončelist MIHOVIL KARUZA niže i srednje glazbeno obrazovanje stekao je u rodnom Splitu u klasi prof. Vladimira Lukasa. Nakon završene srednje škole, 1992. godine upisuje Muzičku akademiju u Zagrebu, u klasi prof. Valtera Dešpalja, gdje s odličnim uspjehom diplomira 1996. godine. Magistrirao je 2004. na Pennsylvania State University, u klasi prof. Kim Cook, gdje je djelovao i kao asistent. Usavršavao se kod svjetski poznatih glazbenika i pedagoga (A. Parisot, S. Sondeckiene, M. Hayashi, L. Claret, M. Steinkühler, K. Botvay, Y. Gutman, T. Schneider). Tijekom školovanja dobio je brojne nagrade i priznanja. 

Od 1997. do 2000. godine djelovao je kao stalni član orkestra Zagrebačke filharmonije, od 2000. do 2002. kao solo-violončelist orkestra HNK u Splitu, prvi violončelist Splitskog komornog orkestra i član Splitskog klavirskog trija, a od 2002. kao solo-violončelist Altoona Symphony Orchestra i Pennsylvania Centre Orchestra. Po povratku u Hrvatsku 2004. godine, nastavlja djelovati kao solo-violončelist orkestra HNK u Splitu, prvi violončelist Zadarskog komornog orkestra te kao član-osnivač Splitskog gudačkog kvarteta. Od 2011. godine stalno nastupa s ansamblom Zagrebačkih solista.

Kao solist nastupa uz Hrvatski komorni orkestar, Zadarski komorni orkestar, Komorni orkestar HNK Split, Splitski komorni orkestar, Penn State Chamber Orchestra, Simfonijski orkestar HNK Split, Simfonijski puhački orkestar HV-a, Altoona Symphony Orchestra i Penn State Philharmonic Orchestra (uz dirigente P. Dešpalja, G. Edelsteina, T. Ninića, D. Sremeca, B. Šipuša, M. Tarbuka, S. Zaninovicha...). Održava recitale u Hrvatskoj (Splitsko ljeto, Histria festival, Hvarske ljetne priredbe, KDVL...) i inozemstvu (Slovenija, Italija, Austrija, Francuska, SAD). Snimao je za HRT i RTV Slovenije, a izdao je i nosač zvuka.

Od 2006. godine stalno je zaposlen na Umjetničkoj akademiji Sveučilišta u Splitu, gdje u zvanju docenta predaje violončelo. Njegovi učenici i studenti dobitnici su brojnih nagrada na državnim i međunarodnim natjecanjima. Održava majstorske tečajeve u Hrvatskoj i inozemstvu, a stalni je član i ocjenjivačkih sudova na državnim, regionalnim i županijskim natjecanjima mladih glazbenika Hrvatske.

 

ILIN DIME DIMOVSKI (Zagrebačka Filharmonija, No Borders Orchestra)

dimovskiIlin – Dime Dimovski rođen je u Skopju gdje je počeo svoje obrazovanje u glazbenoj gimnaziji „Ilija Nikolovski-Luj“ u klasi prof. Blagoja Marotova.  

Trenutno je angažiran kao kontrabasist Zagrebačke filharmonije te kao vođa dionice kontrabasa međunarodnog No Borders Orchestra, talijanskih orkestara Solisti in Villa i San Marco Sinfonia i komornog studija Zagrebačke Filharmonije. Kao vođa dionice kontrabasa nastupao je i sa Cantus Ansamblom, Zagrebačkim Solistima, Naationale Jeugd Orchester van Holland, orkestrom la Serenissima iz Venecije i Nuova Orchestra da Camera “Ferrucio Busoni” iz Trsta te kao tutti kontrabasist sa Mozart Orkestrom iz Bologne pod umjetničkim vodstvom Claudiom Abbadom. 

Studirao je na Guildhall School of Music and Drama u Londonu kod Davida Heyesa i Rinata Ibragimova, a magistarski studij je završio suma cum laude na Conservatorio “G. Tartini” iz Trsta u klasi Maestra Stefana Sciascie. 

Kao aktivan komorni glazbenik, Dimovski redovito nastupa s kvintetom „San Marco“ iz Venecije te gudačkim kvartetom „Giovachino“ iz Zagreba. U okviru komornih ansambala surađivao je s brojnim renomiranim solistima među kojima se ističu: Sergej Krylov, Salvatore Accardo, Domenico Nordio, Giovani Guglielmo, Luccio Degani, Giuliano Carmignola, Emanuelle Baldini, Gjorgji Dimcevski, Tasmin Litle, Giuseppe Barrutti, Sho Akamatsu, Sergej Chernadyev, Enrico Bronzi, Piere Loirent-Aimard, Federico Lovato...  

Nastupio je na brojnim međunarodnim festivalima u Hrvatskoj, Makedoniji, Nizozemskoj, Velikoj Britaniji, Norveškoj, Francuskoj, Italiji, Koreji, Australiji i Kini kao solist, u komornim ansamblima te kao orkestralni umjetnik. Snimio je za HRT, MRT, RTS, Amadeus Classics, Deutsche Grammophone i Universal Records. 


18. 8. – 25. 8. 2017.
INTERPRETACIJA GLASOVIRSKE GLAZBE 
prof. KATARINA KRPAN /HR/

Max. broj polaznika: 8

Razina: 2 - 4* 

1- početnici koji instrument uče manje od tri godine

2- viši razredi niže i srednja muzička škola i iskusni amateri

3 - studenti glazbe 

4- mladi profesionalci

Radni jezici: hrvatski, talijanski i engleski


krpan katarinaKATARINA KRPAN diplomirala je i magistrirala na Muzičkoj akademiji u Zagrebu u klasi prof. Vladimira Krpana, a usavršavala se i magistrirala na Conservatoire de Musique (Lausanne) pod vodstvom prof. J. F. Antoniolija. Priredivši niz zapaženih recitala, nastupa uz simfonijske i komorne orkestre te večeri komorne glazbe, Katarina Krpan se zarana uvrstila među vodeće hrvatske koncertne umjetnike. O njezinu nemalom međunarodnom ugledu svjedoče pozivi renomiranih festivala kao i brojni koncerti održani u velikim glazbenim središtima Europe, Sjeverne i Južne Amerike, Australije i Afrike. Pored nastupa ostvarenih uz pratnju Zagrebačkih solista, Zagrebačke filharmonije i Simfonijskog orkestra HRT-a, koncertirala je i s brojnim inozemnim orkestrima. Na koncertnom podiju nastupala je pod vodstvom najistaknutijih hrvatskih dirigenata, ali je u domovini i svijetu isto tako surađivala s inozemnim dirigentskim uglednicima. Zavidan tonski arhiv Katarine Krpan sadrži brojne studijske snimke ostvarene za najznačajnije hrvatske, švicarske i talijanske radio-televizijske kuće, ali i nekoliko kompaktnih ploča realiziranih za domaće i inozemne diskografske etikete. U dosadašnjoj aktivnosti glazbenica je uz intenzivnu umjetničku karijeru u zemlji i inozemstvu razvila i onu pedagošku te pokazala izrazit smisao za odgoj mladih glazbenika, posebno posvećujući pozornost njihovu sveobuhvatnom obrazovanju. Već 1989. godine postala je članicom EPTA-e (European Piano Teachers Association), a u potonjim se godinama u okrilju te ugledne međunarodne strukovne udruge svestrano potvrdila kao predsjednica njene hrvatske podružnice za mlade, jedan je od utemeljitelja Međunarodnog klavirskog natjecanja EPTA-e koje se od 1999. održava u Zagrebu i Osijeku te voditeljica EPTA-ine Ljetne škole u Dubrovniku (1997. - 2004.). 

Osobito je izražen njezin umjetnički interes za glazbu 20. stoljeća, kojoj posvećuje veliku pozornost, posebno hrvatskoj glazbenoj tvorbi. Katarina Krpan, naime, veliku pozornost poklanja sustavnom promicanju novije hrvatske glazbene literature, pa je s uvjerenjem i kompetentno praizvela i studijski snimila doista impresivan niz recentnih klavirskih skladbi, koje su joj – potaknuti pravim umjetničkim dosluhom – podjednako često posvećivali i nadareni početnici i doajeni hrvatskog skladanja (npr. Milko Kelemen, Berislav Šipuš, Mladen Tarbuk...). Uvjerenje u nužnost promicanja nacionalnog glazbenog stvaralaštva prenosi i na studente, pa je s tom nakanom 2010. utemeljila HR PROJEKT koji okuplja učenike glazbenih škola i studente Muzičkih akademija različitih katedri sa ciljem rada na djelima hrvatskih autora i njihova izvođenja na koncertima diljem zemlje i inozemstva, a s istim ciljem sve više izgrađuje i suradnju s Hrvatskom glazbenom mladeži. Nagrade koje je dosad stekla afirmiraju vrijednost njezinih aktivnosti. To je Rektorova nagrada iz doba studija, Nagrada Hrvatskoga glazbenog zavoda (1992.), Nagrada Ivo Vuljević Hrvatske glazbene mladeži (1992.), Nagrada Kluba sveučilišnih nastavnika za najboljeg znanstvenog novaka (2001.), Nagrada Mai Musical Festivala Mai Musical (Tergnier, 2003.), Nagrada Vatroslav Lisinski Hrvatskog društva skladatelja (2013.), Nagrada Milka Trnina Hrvatskog društva glazbenih umjetnika (2013.), Nagrada Neven Festivala Sv. Marka (2014.) i Plaketa Grada Zagreba (2014.). Izvanredni je profesor na Muzičkoj akademiji Sveučilišta u Zagrebu i voditeljica Vijeća za poslijediplomske studije Muzičke akademije Sveučilišta u Zagrebu. Niz godina djeluje kao gost profesor na Akademiji Steinway u Veroni (Italija).

22. 8. – 28. 8. 2017.
ROG
prof. PALMA SZILAGYI
/HU/

Max. broj polaznika: 12

Razina: 1 - 4* 

1- početnici koji instrument uče manje od tri godine

2- viši razredi niže i srednja muzička škola i iskusni amateri

3 - studenti glazbe 

4- mladi profesionalci

Radni jezici: hrvatski i njemački

 

PROGRAM RADA: 

individualna nastava, rad s korepetitorom, komorna glazba, tehnika disanja, tehničke vježbe, solo repertoar i repertoar komorne glazbe.

Tečaj je namijenjen svima, od početnika do studenata koji se pripremaju za međunarodna natjecanja, prijemne ispite za Muzičke akademije ili audicije za orkestre. Polaznici prije dolaska trebaju pripremiti dvije skladbe različitog, kontrastnog karaktera ili stavak koncerta, odnosno sonate, etide i skale.


PALMA SZILAGYI /Körösszakál, Mađarska/

palmaDiplomirala je na umjetničkom i pedagoškom odsjeku za rog na Muzičkoj akademiji Ferenc Liszt u Budimpešti. Često nastupa sa Debrecenskom filharmonijom. 

Trenutno radi na Muzičkoj akademiji u Budimpešti. Predaje rog na Konzervatoriju u Beču a u Budimpešti je redovni profesor roga i komorne glazbe na Egressy High School Musical. 

Njena misija je briga o razvoju talentiranih glazbenika. U zemlji i inozemstvu redovito održava majstorske tečajeve s umjetnicima: Peter Damm,  Hermann Jeurissen, Ab Koster, Willi Schwaiger, Högner Günter Hermann Ebner, Tarjáni Ferenc (Austrija, Švicarska, Hrvatska, Italija, Slovenija, Švedska, Rumunjska, Mađarska). Redovni je član žirija na međunarodnim natjecanjima. Njeni učenici osvajali su brojne nagrade, a također sviraju i na pozicijama solo hornista u mnogim top orkestrima širom svijeta.  

Palma je objavila publikacije za Editio Musica Budapest (Tutor Horn I-II, Tria i kvarteti za rog, Palace of Sounds, komadi za rog I-II). Ministarstvo joj je uručilo nagradu za visoke dosege u obrazovnom radu: Bartók Béla-Pásztori Award Ditta, nagradu Apáczai i nagradu Artisjus.

24.8. – 31. 8. 2017.
TEČAJ SAKSOFONA
Tomislav Žužak /HR/

Broj polaznika: 12

Razina: 1 -4

Radni jezici: hrvatski, slovenski, engleski, francuski


Tečaj saksofona namijenjen je kandidatima svih uzrasta, od početnika do studenata, te mladim profesionalcima. S obzirom na potrebe i želje polaznika moguć je rad na temeljnim tehnikama: disanju, postavi tona, tehnici rada prstiju. Studenti i profesionalci mogu savladati ili usavršiti vještinu izvođenja specijalnih efekata ili tehnika: multifona, cirkularnog disanja, subtona, slap-tongue i visokog registra. Za razvoj interpretacije polaznici trebaju pripremiti dva ili više djela iz cjelokupne literature za klasični saksofon, koja će se intenzivno uvježbavati uz klavirskog suradnika. Predviđen je i rad u komornim skupinama. Posebno će se razmatrati aspekti scenskog nastupa.


Tomislav ŽužakTomislav Žužak (1978.) diplomirao je saksofon na Muzičkoj akademiji u Zagrebu, u razredu Dragana Sremca te potom završio daljnje usavršavanje kod Jean-Yvesa Fourmeaua te Philippea Portejoiea na Conservatoire de Paris. Dodatno se usavršavao i na radionicama francuskih velikana saksofona Jean-Marie Londeixa i Claudea Delanglea te kod Eugenea Rousseaua i Arna Bornkampa. Pohađao je semestar u sklopu studentske razmjene na Indiana University of Pennsylvania.

Dobitnik je većeg broja domaćih i međunarodnih nagrada, među kojima se izdvajaju Rektorova nagrada, Nagrada UFAM - Pariz 2002., Nagrada Radio podij 1999.g., Nagrada HDS-a na tribini Darko Lukić (2009.) te Prva nagrada na 1. hrvatskom natjecanju mladih glazbenika Papandopulo (2012). Kao solist nastupao je uz Simfonijski orkestar HRT-a, Zagrebačku filharmoniju, Simfonijski puhački orkestar Oružanih snaga Republike Hrvatske, Orkestar Slovenske policije i ansambl Cantus. U periodu 2001.-2011. godine, kao član sastava Ensemble 4Saxess, pored brojnih koncertnih gostovanja snimio je i dva nosača zvuka za RTV Slovenija. Od 2008. godine djeluje kao bariton-saksofonist u Kvartetu saksofona Papandopulo. Njihov nosač zvuka Papandopulo u izdanju Croatia records najprodavaniji je album klasične glazbe proteklih godina. Sudjelujući u radu raznih ansambala, Žužak djeluje na mnogim glazbeničkim područjima, posebno njegujući suvremenu glazbenu produkciju. Njegov solistički CD Susreti s hrvatskim skladateljima izdala je 2012.g. kuća Cantus. Kao pedagog djeluje na Glazbenoj školi Ferdo Livadić u Samoboru, te kao docent na muzičkim akademijama u Zagrebu i Sarajevu.

Do sada je sudjelovao u radu više ocjenjivačkih sudova na glazbenim natjecanjima u domovini i susjednim državama. Suosnivač je i predsjednik Udruge Diapason, čiji je cilj promicanje glazbne edukacije i profesionalnih glazbenih izvedbi. Idejni je začetnik, utemeljitelj, suorganizator i predavač seminara Škola saksofona u Jaski, a vodi i radionicu u Grožnjanu u organizaciji Hrvatske glazbene mladeži te druge jednodnevne tečajeve.

30. 8. – 6. 9. 2017.
GLASOVIR
prof. ANTE MILIĆ /HR/

Max. broj polaznika: 8

Razina: 1 - 3* 

1- početnici koji instrument uče manje od tri godine

2- viši razredi niže i srednja muzička škola i iskusni amateri

3 - studenti glazbe 

Radni jezici: hrvatski i engleski


PROGRAM RADA: 

Tečaj je namijenjen učenicima osnovnih i srednjih glazbenih škola ali i svima koji žele obogatiti svoje glazbeno znanje.

Nastava će se odvijati svakodnevno, prema dogovorenom rasporedu, a bit će prilagođena znanju, sposobnostima i pripremljenosti polaznika. 

Poseban naglasak u radu će biti na klavirskoj tehnici, tonu i interpretaciji. Polaznici bi trebali prije dolaska pripremiti program po vlastitom izboru. 

ante milićANTE MILIĆ rođen je 1969. u Parizu. Diplomirao je i magistrirao klavir na Muzičkoj akademiji u Zagrebu u klasi prof. Zvjezdane Bašić te dirigiranje u klasi mo Vjekoslava Šuteja. Nastupao je u desetak europskih zemalja te kao solist uz Zagrebačku filaharmoniju, Zagrebačke soliste, Simfonijski orkestar HRT, Dubrovački simfonijski orkestar, Hrvatski komorni orkestar i dr. Dobitnik je nekoliko nagrada na pijanističkim natjecanjima među kojima izdvajamo:
2. nagradu (1. mjesto) na Jugoslavenskom natjecanju muzičkih umjetnika (Zagreb, 1987), Nagradu „Darko Lukić“ (Zagreb, 1987). 1. nagradu na natjecanju u Udinama (1985) te 3. nagradu na natjecanju u Senigaliji (Italija, 1984). Od 1998. je docent za klavir na MA u Zagrebu. 2005. diplomirao je dirigiranje u klasi prof. Vjekoslava Šuteja i ass. Tomislava Fačinija, a dirigirao je ansamblima Muzičke akademije u Zagrebu, Simfonijskim puhačkim orkestrom HV, Mješovitim pjevačkim zborom Janjevo (2006-2010.), te ansamblima koje je osnovao: Orkestar Nota bene (2006), puhački ansambl Grand winds Zagreb (2007) i renesansni Ansambl Marco Polo (2008). Pokretač je pijanističkog ciklusa Piano fortissimo (od 1993.)

30. 8. – 5. 9. 2017.
OPERNI STUDIO
Berislav Jerković, HR

PROGRAM:

Wolfgang Amadeus Mozart: Le nozze di Figaro (Figarov pir)

komična opera u 4 čina

Uloge: Susanna, Cherubino, Grofica Almaviva, Marcellina, Barbarina, Grof Almaviva, Figaro, Basilio/Don Curzio*, Bartolo/Antonio*

*- solisti koji se prijavljuju za ove uloge, mogu pjevati obje


Razina: srednja škola, akademija

Radni jezici: hrvatski, engleski

Broj polaznika: do 10


PROGRAM RADA: 

Operni studio kao glazbena radionica opernog pjevanja ima za cilj intenzivno usvajanje znanja i vještina vokalne umjetnosti kod mladih pjevača. Individualnim radom s voditeljem-mentorom polaznici će usavršiti svoje glasovne sposobnosti, i to kroz tehnički rad na opernoj literaturi. Naučit će postupke i strategije samostalnog učenja vokalnog djela, samostalne pripreme partiture, upoznati tehničke, stilske i interpretacijske elemente te načela vokalne umjetnosti. Program rada će posebno previdjeti savladavanje opernih arija, recitativa, pjevanja u opernom ansamblu te protokole scenskog opernog rada.

Polaznici će raditi na vokalno-tehničkim aspektima, analizi i interpretaciji opere Figarov pir, opernoj režiji kao i na vještinama javnog, pjevačkog nastupa.

Polaznici Opernog studija 2017, sudjelovati će u pripremi i scenskoj izvedbi opere Figarov pir, W.A.Mozarta. Rad na glazbenoj pripremi, kao i rad na scenskom oblikovanju djela, pružiti će mladim pjevačima važno iskustvo potrebno za njihovo umjetničko i profesionalno sazrijevanje.

Pjevači koji pohađaju ovu radionicu, sudjelovati će u završnoj, scenskoj izvedbi operne predstave.

Polaznici prije dolaska trebaju prijaviti i pripremiti odabrane uloge iz opere: Susanna, Cherubino, Grofica Almaviva, Marcellina, Barbarina, Grof Almaviva, Figaro, Basilio/Don Curzio), Bartolo/Antonio te ponijeti sav notni materijal.

berislav  jerkovićIzv.prof.mr.art. Berislav Jerković (bariton), profesor na Umjetničkoj akademiji u Osijeku. Predaje Pjevanje – glavni predmet struke sa srodnim predmetima (Komorno pjevanje, Osnove vokalne tehnike, Metodika nastave pjevanja, Poznavanje vokalne literature i interpretacije). Umjetnički je voditelj Opernog ansambla Umjetničke akademije. Diplomirao je studije: Pjevanje na Muzičkoj akademiji u Zagrebu i Glazbena pedagogija na Pedagoškom fakultetu u Osijeku. Poslijediplomski studij Pjevanja završio je na Muzičkoj akademiji u Zagrebu. Poslijediplomsko usavršavanje završio je na Hochschule fur Music und Darstelende Kunst u Grazu. 1997. godine debitira u operi i od tada je ostvario niz solističkih uloga u operama, operetama i mjuziklima: Rigoletto, Krabuljni ples, Evgenij Onjegin, Carmen, Gianni Schicci, Sonnambula, Figarov pir, Ljubavni napitak, Tosca, La serva padrona, Nikola Šubić Zrinski, Cosi fan tutte, Ero s onoga svijeta, I Pagliacci, La boheme, Suzanina tajna, Čarobna frula, Camelot ,Didona i Enej, Čovjek iz Manche  itd. Surađivao je sa vrhunskim dirigentima: Gaborom Holerungom (Mađarska), Giampaolom Bizantiem (Italija), dr. Antonom Amstrongom (SAD), Felipeom Izcarajom (Venezuela), Peterom Erdei (Mađarska), Tamasom Galom ( Mađarska), Vjekoslavom Šutejom (Hrvatska), Zsoltom Hamarom (Mađarska), Andreom Thomasom (USA), Gergely Menesy (Mađarska), Sašom Britvićem (Hrvatska), Ivanom Repušićem (Hrvatska), i mnogim drugim uglednim glazbenicima. Također, koncertirao je na međunarodnim glazbenim festivalima: Splitsko ljeto, Varaždinske barokne večeri, Večeri u Donatu, Varaždinski ljetni festival, Osječko ljeto kulture, Zagrebački barokni festival, kao i na mnogim drugim festivalima u zemlji i inozemstvu. Iz bogate glazbene literature svakako valja istaknuti: J.S. Bach: Weihnachtoratorium, G.Faure: Reguiem, G.Mahler: Des Knaben Wunderhorn, C.Orff: Carmina burana, A.Bruckner: Requiem, G. Puccini: Messa di gloria, G.F.Handel: Te Deum itd. Održao je brojne solističke koncerte diljem Hrvatske , te u Sloveniji, Mađarskoj, Njemačkoj, Austriji, ltaliji, Bosni i Hercegovini, Srbiji, Španjolskoj, Venezueli, SAD-u, Belgiji, Kini. Surađivao s Hrvatskim baroknim ansamblom u izvedbama djela starih majstora: Caccini, Rameau, Campra, Handel, Bach..
Intenzivno se bavi istraživačkim radom u umjetnosti i znanosti pa je tako svoje radove na polju vokalne umjetnosti izlagao na konferencijama i skupovima u Bologni 2008., Parizu 2009., Marlboroughu 2010., Pekingu 2010., Rochesteru -2011., Thessalonikiu 2012., Brisbaneu-2013., Princetonu 2014. Vodi majstorske radionice i stručne seminare za pjevače, zborovođe i voditelje vokalnih ansambala (Hrvatska, Mađarska, Velika Britanija, Francuska, Kanada, SAD ). Pored uspješne pjevačke, bavi se i intenzivnom dirigentskom djelatnošću, a sa zborovima i ansamblima koncertira u zemlji i inozemstvu, te je i dobitnik brojnih nagrada-kao solist i kao dirigent. Osnivač je Opernog ansambla Umjetničke akademije u Osijeku.


4.-7.9.2017.
SEMINAR TRUBE
prof. Erich Rinner, Vjeran Ježek

Erich Rinner

prof. Erich Rinner, rođen je u Schwazu, Austrija.
Studirao je trubu kod dr. Zorna na konzervatoriju u Innsbrucku i kod prof. Uhlemanna u Münchenu.
Nakon što je svirao u Operi Frankfurt u Wissbadenu, 1983. god. postaje solo-trubač Münchenske filharmonije gdje ostaje do 2003 god.
Jedan je osnivaca i trubač grupe Blechschaden (brass münchenske filharmonije).
Blechschaden je već dobio značajne nagrade, medju kojima Deutsche Schallplaten Preis "Echo" 2 puta.

Od 1992 god., Rinner je docent trube na konservatoriju u Innsbrucku. 2012. god. dodijeljena mu je titula profesora. Autor nekoliko udžbenika, etida i dueta za trubu. Pročelnik je odjela za puhače, udaraljke i puhače orkestre, a od 2016. je zamjenik direktora konzervatorija.

 

JežekVjeran Ježek rođen je 1979. god. u Zagrebu. Nakon završetka glazbenog obrazovanja u Hrvatskoj, studij nastavlja u Innsbrucku u klasi prof. Ericha Rinnera. Upisuje nastupe sa IJOA Bayreuth, Junge Oesterreichische Philharmonie, i dr. Nakon toga upisuje i završava Masterklass studij u Muenchenu u klasi prof. Hannesa Laeubina.
Kao solo trubač, svojom prvom audicijom, dobiva mjesto u orkestru u Karlsruheu. Kasnije surađuje i radi u orkestrima Staatsoper Muenchen, Muenchner Symphoniker, Bach Collegium Muenchen, Tiroler Festspieler Erl, te kao solo trubač u Philharmonische orchester des Theater Plauen/ Zwickau. Uz mnogobrojne klasicne solo koncerte, drži i seminare diljem Europe, te takodjer uz svoja prva radna iskustva broji i kao asistent Prof. Erichu Rinneru. Voditelj i predavac trube na "Varazdin Brass Academy".
U produkciji Aquarius Recordsa snimio svoj prvi klasični solo CD. Sluzbeni trubac Artist tvrtke Schagerl iz Austrije.
Predavanje na Hrvatskom, Njemačkom ili Engleskom jeziku.